Monday, January 05, 2009

Bara en liten uppdatering

Först ett TACK!! för alla varma kommentarer och kramar! Skönt att ha vänner "därute"! Vi gnetar på med att lösa det praktiska och just nu gäller det mest akuta att hitta en bostad till i rimlig närhet härifrån (Bollebygd-Alingsås kommun, ungefär). Till en rimlig kostnad, bör tilläggas, bostäder finns, men kostar... (den som har kontakter i bostadsbranschen här får gärna kontakta mig privat på elins.tradgard (at) gmail (dot) com).

Mitt i detta börjar det bli dags att planera så smått för årets odlingssäsong, inventera fröförrådet och beställa nya spännande fröer. Lite distraktion, om inte annat. För köksträdgården ska jag fortsätta med, även om det kanske blir i lite mindre skala. Eller så får jag övertala barnen att det är jättekul att rensa ogräs ;-)

2 comments:

OttoPippi said...

Jag har tyvärr inga bostadskontakter men håller alla båda tummarna för att bostadsproblemet snart skall lösa sig!!

Anonymous said...

Lycka till!